Re: Acer Aspire 3613WLMi

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 14:37:22 MET

Dnia 11/1/2005 2:32 PM, Użytkownik BigMac napisał:

> ogólnie to odradzam FS :P

A ja polecam FS ;)

> nie wiem jak to wyglada z poszczególnymi seriami, ale po pól roku
> INTENSYWNEGO używania wycierają się im klawisze !

I wycieranie się klawiszy to jest taki problem? (prywatnie to bym chciał
mieć wytarte bo nikt by mi nie grzebał przy kompie) Ja myslałem że
padająca płyta główna czy matryca TO jest problem ;) Ale widocznie się
pomyliłem.

Za to nie polecam Toshiby. Co prawda klawisze się nie wycierają, ale za
to wypadają. Co kto lubi ;)

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \