Re: Acer Aspire 3613WLMi

Autor: BigMac <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 14:32:17 MET

> co szanowne gremium sądzi o tym notebooku?
> Cena w MM 2.999,- zł.
> Czy ma BT?
> Ile wyrabia w rzeczywistości na bateriach?
> Jak sprawuje się ten ekran, szczególnie w jasnych pomieszczeniach, chodzi
> mi o refleksy i odbicia?
> Jak z serwisem?
> No i czy za taką kasę dostanę coś ciekawszego?

na temat Acerów się nie znam - porownywałem kiedyś obraz z Aspire 36xx i HP
seri 6xxxx chyba 6010 (ten najtańszy).
Matryca Crystal Brite w Acerze jest DUZO lepsza. Hp ma tragiczne katy -
praktycznie trzeba siedziec idealnie na wprost :P
ogólne komentarze co do baterii w HP też sa nienajlepsze - 4 h wytrzyma
tylko kiedy ma wyłaczone wszystko i odpalony wygaszacz :) podczas pracy w
Wordem max to 2h

BT raczej nie dostaniesz w komputerze klasy low-end czyli <3000.

ogólnie to odradzam FS :P
nie wiem jak to wyglada z poszczególnymi seriami, ale po pól roku
INTENSYWNEGO używania wycierają się im klawisze !
stwierdzoene doświadczalnie na 3 laptopach.
Do mnie do firmy przyjeżdzaja konsultaci i maja FS jako słuzbówki, Wszyscy
trzej mają równo wytarte klawisze (na poczatku myślałem nawet, że się
wymieniają kompem)