Re: Spadek wydajności dysku - co zrobić?

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 14:44:21 MET

Dnia Tue, 1 Nov 2005 13:26:10 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

> A w przypadku AMD nie?

Nie, w przypadku AMD, PCI jest synchroniczne z FSB.

> A jakie to "matematycznie niezgodne"?

Takie w przypadku których predkosc [taktowania zegara CPU podzielona przez
ten ze dzielnik spowoduje wykroczenie poza norme czestotliwosc PCI i AGP.]
<-- tutaj moglem cos pokrecic, ale sens sie nie zmienia --> Trzeba tak
wysterowac FSB i dzielnikiem zeby zwiekszyc taktowanie przyz zachowaniu
odpowiednich czestotliwosci PCI i AGP.
Nie wiem dokladnie jak to wyglada w praktyce gdyz mialem mozliwosc
podkrecania Celerona D, ale niestety czasu bylo malo. Jedyne co moge
powiedziec to to, ze z tego co wiem to nie kazda wartosc FSB jest mozliwa
dla procesorow intel'a - i to wlasnie z uwagi na dzielnik.

Jezeli cos ostro poplatalem ze strony technicznej to przepraszam, bo jak
juz wspominalem, moja wiedza ogranicza sie do kilku postow na roznych
forach OC, wymiany doswiadczen z ludzmi ktorzy podkrecali swoje Intelki
oraz spostrzezeniami po krotkim spotkaniu z Celeron'em D 3,06GHz

Jesli ktos bylby tak mily to moglby to objasnic w jednym zdaniu - tak
wiem... Google.com

> ?

> Racja.

Pozdrawiam.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |