Re: Acer Aspire 3613WLMi

Autor: BigMac <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 23:01:46 MET

> I wycieranie się klawiszy to jest taki problem? (prywatnie to bym chciał
> mieć wytarte bo nikt by mi nie grzebał przy kompie) Ja myslałem że
> padająca płyta główna czy matryca TO jest problem ;) Ale widocznie się
> pomyliłem.

pewnie że się pomyliles :) padajaca płyta główna to nie jest problem...
to jest tragedia :))
Ale na powaznie...co do matryc i podzespołów to ciężko sie wypowiadać -
po prostu ciężko jest oceniać jakość bebechów wewnętrznych.
Zwłaszcza bez sensu wyrokować, jak sie mialo do czynienia z pojedynczymi
egzemplarzami

Ludzie mieli kontakt z jednym HP i juz piszą, że HP jest beeee bo komus
matryca padła :P
albo jak ktos miał problemy to wypisuje jaki to serwis HP jest fatalny (choc
dziwnie dużo ludzi skarży się na serwis Packarda)