Re: nowy czy uzywany laptop?

Autor: PARKER <adamparker_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 20:25:25 MET DST

> Nie opłaca się kupować używanego laptopa. Może się nagle okazać, że za
> chwilę trzeba dokupić baterię a im starszy model tym ciężej do niego coś
> dostać. Przy obecnych cenach nowych laptopów, kupowanie sprzętu używanego
> jest IMHO pomyłką

Błedem to jest kupowanie nowego gówna za 2000-3000 zł .

Kupiłem używanego Della C610 i bateria trzyma ponad 2 h i łatwiej kupic
każdy element ( matryce, klawiature , baterie, CD , DVD etc) niz do
jakiegoś nowego Acera czy Actiny . Kupno uzywanego Della z serii C czy D
lub IBM z serii T jest dużo lepszą alternatywą niz kupno byle czego
byle nowego . To jak kupno 3 letniego Mercedesa lub nowego Matiza ( bez
urazy do Daewoo ) .

--
AUTO GAZ CENTRUM  MONTAŻ LPG - MISTRAL IV+
  Nadarzyn Auto Service USA, HONDA ,OPEL ...