Ktorego laptopa wybrac?

Autor: Rafal <rl_at_nospam.adrem.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 20:36:22 MET DST

Szukam na allegro notebooka za max 1800, ktory zastapil by mi wysluzonego
7-letniego peceta.

Notebook, ktory spelnia wiekszosc moich zachcianek to HP Omnibook 6100 taki
jak np. tu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=65220948
lub tu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=65061516

Dziwi mnie jednak dlaczego taki wypasiony sprzet jest sprzedawany w calkiem
niskiej cenie w porownaniu np. z takim Dell'em:
http://allegro.pl/show_item.php?item=65741849
czy tu:

Co jest nie tak z HP Omnibook 6100?
Ma ktos moze jakies doswiadczenie z praca na takim sprzecie i moze sie nim
ze mna podzielic?

Najwazniejsze jest dla mnie zeby sprzet byl niezawodny gdyz nie stac mnie na
czesta zmiane komputera.

--
Pozdrawiam
Rafal