Re: nowy czy uzywany laptop?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 21:04:22 MET DST

PARKER napisał(a):

> Błedem to jest kupowanie nowego gówna za 2000-3000 zł .

Opowiadasz tam... :)

> Kupiłem używanego Della C610 i bateria trzyma ponad 2 h i łatwiej kupic
> każdy element ( matryce, klawiature , baterie, CD , DVD etc) niz do
> jakiegoś nowego Acera czy Actiny .

Bardzo śmieszne. Nie dalej jak trzy dni temu był u mnie klient, który
*rozpaczliwie* szuka części do Della i jakoś biedaczysko nigdzie nie może
niczego dostać bo nikt takich części nie prowadzi

> Kupno uzywanego Della z serii C czy D
> lub IBM z serii T jest dużo lepszą alternatywą niz kupno byle czego
> byle nowego .

Nie zgadzam się

> To jak kupno 3 letniego Mercedesa lub nowego Matiza ( bez
> urazy do Daewoo ) .

Do każdej z w/w marek można kupić części bez *żadnego* problemu. Chwytasz
róźnicę?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098