Re: problem ze sterami do Asusa A7V600 F

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 20:23:31 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:g68a4og2a02i$.dlg@irish.pl...
> Witam
> Muszę ożywić kompa z płytą A7V600F pod w98se. Niestety, na stronach
> Asusa nie istnieje takie wykonanie. Są A7V600, A7V600SE i A7V600X. Z
> drugiej strony, sterowniki są podane tylko dla A7V600, co by mogło
> znaczyć że są wspólne dla całej rodziny, w tym dla wersji F. Mogę
> mieć rację? Sątu może użytkownicy takiej płyty?
> Gdy instaluję jakiekolwiek stery (mam dwa komplety na CD, jeden
> podobno dla F, a drugi zassałem sam dla A7V600), nieodmiennie
> pojawiają sie dwa błędy:
> 1. System wskazuje że urządzenie "Via standard PCI to ISA bridge"
> [...]

Olej sterowniki ze strony Asusa. Ściągnij najnowszy Via4in1 ze strony Via, a
odnośnie dżwięku sprawdź Sandrą co tam na płycie siedzi (albo sam odczytaj z
płyty,taka mała kostka). W serii A7V600 standardowo jest kodek ADI bodajże
1888, może w wersji F jest coś innego; i posłuż się ewentualnie "Windows
Updaterem" do sterowników muzy.