Re: Karta graficzna z wyjściem RGB na TV

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 15:56:56 MET DST

PAndy wrote:
> [...]
Ja tam nie widziałem jeszcze karty z oddzielnymi RGB.
Wydaje mi się że między S-Video a RGB to już nie ma takiej różnicy jak
między composite a S-Video.

Chyba najlepszym rozwiązaniem jest kupno karty o dobrym jakościowo wyjściu TV.
Może i na tym polu Matroxy są godne polecenia?

A przelotkę svideo->scart używam, ale tylko dlatego że nie mam svideo w tv.

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"