Re: Karta graficzna z wyjściem RGB na TV

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 14:54:33 MET DST

<fexel@wp.pl> wrote in message news:dh8qk0$147$1@news.dialog.net.pl...
> Jestem maniakiem telewizyjnym i chciałbym podłączyć sobie komputer do
> telewizora przez RGB (SCART), bo obraz przez SVIDEO to nie jest to. Jaką
> kartę graficzną kupić? Powiedzmy do 300zł. Acha i ma być bez wiatraka.

Kazda karta bez wiatraka ale najlatwiej chyba nvidia (problem nie w sprzecie
ale sterowniku) - nvidia ma w advance timing mozliwosc ustawiania timingow
dla tv - ma rowneiz predfiniowane timingi np dla 100Hz TV, HDTV itd.

> A wogóle do gdzie kupić, albo jak zrobić taki kabel, bo nigdy takiego nie
> widziałem.
Ogolnie kabel najlepiej gotowy SCART - SCART kupic i dorobic do neigo
wtyczke VGA - lub lepsze - dac gniazdo SCART + troche elektroniki (bateryjka
do sterowania TV ;) ) i wtyczke VGA

RGB bezposrednio do RGB SCARTA, H-Sync i V-Sync zsumowac i podac na wejscie
CVBS SCART, na pin 8 podac 9,5-12V a na pin 16 napiecie miedzy 1-3V.

Chyba sa takie kabelki na allegro (nie wiem czy potrafia zalaczyc SCART
wiec...)