Sprawdzanie spójności przy każym starcie kompa

Autor: Devv <heavydevy_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 15:36:57 MET DST

Podzieliłem dysk za pomocą Partition Magic na partycje.
Za każdym razem jak odpalam kompa pojawia się za chwilę niebieski ekran i
info że trzeba sprawdzić spójność danych na jednym z dysków i program
sprawdza tą spójność na F, czy tam gdzie mam program files

Problem w tym że nie moge tego dysku zdefragmentować żadnym programem bo
wywala komunikat żę zadano sprawdzanie spójności przy starcie kompa i dysk
je w uzyciu. Ja żadnych takich opcji nie włączałem.

Wiecie jak to cholerstwo wyłączyć ??

dzięki