Re: Jaki sprzęt pod serwer?

Autor: Prezes ;) <wytnijto_at_wytnijto.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 14:00:08 MET DST

Jacek Osiecki napisał(a):
> Witam,
>
> Właśnie jestem w trakcie wybierania serwera, który ma zastąpić obecny
> wysłużony sprzęt... Serwer obsługuje kilkanaście domen - większość to
> systemy bazodanowe, niektóre mocno wymagające pod względem wydajnościowym.
> Oprócz tego obsługa maili we wszystkich domenach - pewnie z 200 by się
> zebrało, a jest perspektywa dalszego rozwoju...
>
> Budżet jest ograniczony (4-5k PLN), a wymagania spore - dlatego niestety
> firmowe serwery odpadają, nawet maxdata jest za drogie. Przy tej kwocie
> [...]
Kup używanego ProLianta Compaqa, ja używam 6500?? (nie jestem pewnien, a
nie chce mi się do serwerowni iść) 4xXeon 500MHz, 2GB ramu, 6x18GB dyski
SCSI, kupiłem go z fakturą za 3000 zł :) a śmiga ładnie, ma jeszcze
podwójny zasilacz (po 700W) i 4x sieciówka 3coma... Sądzę, że wystarczy
ja swojego zdja się kupiłem w device ale dużo firm sprzedaje używany
sprzęt tego typu i to z roczną gwarancją