[POMOCY]

Autor: novyy <oktavio_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 14:01:42 MET DST

Witam

Prosze o podpowiedz co moge zrobic, ja juz nie mam pomyslow.
Kupilem karte PCMCIA do laptopa z wyjsciem na 2 porty USB 2.0 aby moc
podlaczyc do niego zewn nagrywarke.
Zainstalowalem sterowniki, ktore byly dolaczone do karty i praktycznie za
kazdym razem kiedy wlanczam komputer
pojawia sie info iz zostal znaleziony nowy sprzet USB lub ze jedno ze jedno
z uzadzen nie dziala poprawnie (chodzi o karte
lub masowe urzdzenie magazynujace USB).
aha czasami po przeprowadzeniu instalacji sterownaikow z plyty chce jeszcze
raz instalowac sprzet tym razem ze swoich zrodel.

Prosze o jeszcze jedna informacje czy to jest normalne dzialanie zewn
urzadzenia USB - za kazdym razem po wlaczeniu komputera
musze tak jakby podlaczac nagrywarke na nowo tzn wyjac kabel i podlaczyc
ponownie i po takiej operacji nagrywara jest widoczna.
Czy tak reaguja wszytskie nagrywarki czy tyklko moja ma cos skopane?

czekam na jakies propozycje rozwiazania tego problemu.

--
z pozdrowieniami
novyy