Re: wszyscy mi odradzają HPnx... dlaczego??

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 13:51:39 MET DST

Dnia 22.9.2005, TePe napisał(a):

> ja uzywam nx6110 (tego 1.7)
> nie wiem jaki jest twoj ale jezeli to dalej ta sama seria to moge polecic
> wydajny ( kiedys był watek o tym ze laptopy chodzą o połowe wolniej na
> bateriach (poszukaj) wtedy zrobiłem takie zestawienie
> http://www.foto.1x.com.pl/test/ )

Co IMHO nie miało najmniejszego sensu bo wszystko zależy jaki i jak jest
laptop skonfigurowany. Np. mój (TOSHIBA) działa tak jak sobie tego zażyczę
w zależności jaką opcję w konfigu wybiorę (jest kilka ustawień fabrycznych,
ale można też samemu dostosować). Dla baterii mam np. ustawienie DVD/DivX -
minimalna wydajność, "prawie" pasywne chłodzenie, natychmiastowe
wstrzymanie HDD przy oglądaniu z CD, albo dla normalnej pracy max
wydajności dla CPU i chłodzenia. Jest też kilka opcji pośrednich, dodatkowo
z opcjami dla stanu baterii, np. im bateria słabsza tym słabsze świecenie
LCD, szybsze wstrzymanie HDD, odłączenie karty sieciowej, dźwiękowej, itp.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  UIN 53883184  GG#1902559