Re: wszyscy mi odradzają HPnx... dlaczego??

Autor: Ciemny Typ <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 13:51:18 MET DST

Użytkownik "Prezes ;)" <wytnijto@wytnijto.pl> napisał w wiadomości
news:dgu2ci$qng$1@nemesis.news.tpi.pl...

> konkretnie to oni marudzą... 7 ludzi i wszyscy kręcą nosem, a jedyny
> konkret to, że do Polski rzucją odrzut :(...
> a możesz przesłać jakieś zjęcia na maila grzmielWYTNIJTO@tuchola.pl
> głównie chodzi o ogólną prezencję jak i porty :)

Akurat nx6110 porty to ma rozmieszczone tragicznie :(
"az" 2 usb, oba z tylu jeden nad drugim - majac wiekszego rozmiarowo
pendrive mozna kozystac z 1 portu bo zaslania on sasiada. Wg mnie
zdecydowanie nie wart swojej ceny.
wybralem acera - tanszy, lepsze rozmieszczenie gniazd, wiecej usb. I dziala
bez zastrzezen...

--
CT