Re: wszyscy mi odradzają HPnx... dlaczego??

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 12:22:28 MET DST

> laptop nx8220 HP gdzie nie pójdę mówią, że nie mam brać HP bo syf, syf
> to dla mnie mało konkretne określenie... możecie się ustosunkować do ich
> "opinii"?? niewydajny, mało mobilny, słabe wykonanie? sam nie wiem o co
> chodzi...

ja uzywam nx6110 (tego 1.7)
nie wiem jaki jest twoj ale jezeli to dalej ta sama seria to moge polecic
wydajny ( kiedys był watek o tym ze laptopy chodzą o połowe wolniej na
bateriach (poszukaj) wtedy zrobiłem takie zestawienie
http://www.foto.1x.com.pl/test/ ) długo ciagnie na bateriach bdb
wykonany. narazie nie mam zadnych (po 6 miesiacach) uwag przed HP
miałem acera i był zdecydowanie gorzej wykonany.
a co konkretnie mowia ze jest złę

TePe