Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 09:48:12 MET DST

"Mikolaj Tutak" <mtutak[a]nixz*net@remove.this.com> wrote in message
news:dgprrd$62m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nagrywasz DVD+R z ustawionym booktype i uzystkujesz:

Powtarzam - problem w tym ze nei kazda nagrywarka moze ustawic booktype...

> - lepsza jakosc nagrania (statystycznie) bo DVD+ jest technologi± nowsza i
> dokladniejsza - szczegoly w necie
>
> - zgodnosc lepsza od DVD-R ktore maja booktype ustawiony na sta³e i nie
> umieja "udawac" tloczonych plyt DVD

I przeciez ja nie twierdze nigdzie ze jest inaczej...masz racje i nie wiedze
powodow by kruszyc kopie.

> Tak ty jestes ekspertem, a ja blondi. Ale ja nie powtarzam g³upawych
> opowiesci z mchu i paproci...

Nie jestem ekspertem a opowiesci nie sa z mchu i paproci, faktem jest
istnienie dwoch standardow, faktem jest ze niektore odtwarzacze maja z tym
problem, czesto udaje sie to zalatwic ustawieniem booktype ale musisz miec
nagrywarke ktora to potrafi zrobic.