Re: czy zmieniając monitor na LCD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 09:51:35 MET DST

Użytkownik "gazeta" <quand1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dgqsn1$m8f$1@inews.gazeta.pl...

> ja też w sprawie formalnej, używaj słów języka polskiego a nie
> twórz nowych, w słowniku języka polskiego nie ma słowa "przedpiśca"
> az

Wielu słów w nim (jeszcze) nie ma. I długo nie będzie, bo nowe słowa w
obszarach aktywności społecznej powiązanych z informatyką pojawiają
się zbyt szybko. Co do "przedpiścy" zaś to natknąłem się na taką
opinię:

"Myślę, że to jest właśnie taki humorystyczny neologizm, nota bene
zdaje
się, że całkiem niezły, o ile mogłem się zorientować. Wdzięczny
byłbym, za
ustalenie jego wyglądu z polskimi literami (chyba jednak przedpiśca),
bo
zamierzam go stosować w odpowiedniej sytuacji. Poza tym - w grupie
dyskusyjnej, choć wiem, że potocznie mówią i piszą "na grupie
dyskusyjnej". Także pozdrawiam - prof. dr hab. M. Skarżyński"

http://www.polonistyka.uj.edu.pl/_sys_poradnia/?klasa=Poradnia&funkcja=wyswietl_odpowiedziane_www&id_kategorii=15&id=44#44

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/