Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 22:35:15 MET DST

PAndy <pandrw@poczta.onet.pl> wrote:

> Stare albo moga pochodzic z obozu zwolennikow -
> Znajomy ma samsunga z magnetowidem - straszne gowno (tu uklon w strone
> A.Grodeckiego) - nie odtwarza np plyt VCD...(tloczonych)

Nagrywasz DVD+R z ustawionym booktype i uzystkujesz:

- lepsza jakosc nagrania (statystycznie) bo DVD+ jest technologi± nowsza i
dokladniejsza - szczegoly w necie

- zgodnosc lepsza od DVD-R ktore maja booktype ustawiony na sta³e i nie
umieja "udawac" tloczonych plyt DVD

> Daruj sobie zlosliwosci no chyba ze jestes blondi to powiem ze masz
> okres....

Tak ty jestes ekspertem, a ja blondi. Ale ja nie powtarzam g³upawych
opowiesci z mchu i paproci...

--
pozdrawiam
      Mikolaj