dysk piszczy - help :-|

Autor: aphex <fake_at_fake.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 09:35:13 MET DST

Zauwazylem ze co pewien czas od dysku słychać krótkie pisknięcie, ciekaw
jestem czy to normalne i czy mozna to zignorowac, wydaje mi sie ze
mechanika, tzn ruch ramion głowicy moze wydawac takie dzwieki bo talerze
obracaja sie chyba zawzse z taką sama predkoscia, pozatym z dyskiem niema
zadnych problemów.
Jeszcze jedno, niedostałem na ten hdd gwarancji, tzn. jest na nim jakiś nr.
który niby wskazuje ze gwarancja jest do 2010r. ale jakby co to gdzie się
zgłosić.

oto dzwiek:
http://members.chello.pl/j.zaczek/private/click1.mp3