Re: Zmiana p³yty a RAID

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_epf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 09:31:32 MET DST

On Tue, 20 Sep 2005 22:06:37 +0200, "abpc" <on@abpc.com.pl> wrote:

> Wydrukujê to i powiesze sobie na ¶cianie ku przestrodze :))) Uwielbiam
> takie z³ote my¶³i:))To mo¿e mi jeszcze porad¼ : pad³a p³yta, trzeba j±

Zapewniam Ciê, ¿e gdyby¶ mia³ w perspektywie utratê nie swoich
prywatnych danych, ale danych innych, za których utratê kto¶ by Ciê ze
trzy razy powiesi³ a potem podda³ torturom - zupe³nie inaczej by¶ do
tego podszed³.
Nawet w powa¿nych kontrolerach i sprzêtowych macierzach czasami
zdarzaj± siê sytuacje powoduj±ce, ¿e bez aktualnego backup'u dalej nie
pojedziesz o czym przynajmniej dwie firmy kupuj±ce sprzêt od mojego
poprzedniego pracodawcy zd±¿y³y siê przekonaæ.

--
Pozdrawiam
  Bartek