Re: Zasilacz - szybkiej rady potrzebuje...

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 23:20:06 MET DST

towarzysz Vader wrote:

> Przyznam szczerze, że dość zielonkawy jestem jeśli chodzi o wyciszanie
> kompa. Ostatnio mnie tak jakoś naszło, bo coraz częściej po nocach
> siedzę (rodzina na utrzymaniu ;-) ) i zaczyna mnie to już poważnie
> irytować. Szczególnie jak chcę się chwilkę zdrzemnąć. Wolałbym więc,
> żeby "ingerencja" w cichy sprzęt nie zdarzała się za często (czyt.
> wymiana wiatraków na nowe). Na razie wymieniłem wiertło na procku - jest
> sporo ciszej. Teraz jadę dalej. Czekam na dwa zamówione wiatraki do
> obudowy i już myślę o zasilaczu - stąd pytanie.

Jaka to obudowa?

Ja mam w obudowie 4 wiatraczki (łącznie z tymi w zasilaczu), żaden nie
ma powyżej 1400rpm i nie jest za ciepło - grafika pasywnie, do tego buda
"ocieplona" matami Akasa.

Po prostu przed zabraniem się za wyciszanie przemyśl wszystko - trzeba
odpowiednio "wyważyć" konfig (nie ma co robić za dużego zapasu). Ta sama
konfiguracja chłodzenia/wyciszania pociągnie AMD64 3500+ bez problemów.

ps. Wyciszaniu nie ma końca - ludki z mojego otoczenia nie słyszą
komputera (nie wiedzą, że jest włączony kiedy są w pobliżu), ja niestety
słyszę (szczególnie w nocy) :/.

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl