Re: Szybkie rozładowanie baterii przy wydruku (port lpt)

Autor: darek <dwbatman_at_qo2.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 23:18:10 MET DST

> Obawiam się m, że nie ma takiej możliwości aby drukarka mogła ci
> rozładować
> baterie, a ile trzyba bez podolączonej drukarki ??

Ogólnie, to nie korzystam od jakiegoś czasu wcale z baterii. Ostatni raz
(3-4 miesiące temu), to było ok. 1-1.5h. Laptop ma desktopowy procek i cały
czas pracuję na nim na zasilaniu sieciowym. Prawdopodobnie przez to też
zajechałem baterie, bo ku temu się bardziej w tej chwili skłaniam :-)
Pozdrawiam,
Darek