Re: Zasilacz - szybkiej rady potrzebuje...

Autor: towarzysz Vader <nie_at_dla.spamu>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 01:02:05 MET DST

Teo wrote:
> Jaka to obudowa?

Modecom Prostation. Mam nadzieję, że nie najpodlejsza. Taka mi się
spodobała.

> Po prostu przed zabraniem się za wyciszanie przemyśl wszystko - trzeba
> odpowiednio "wyważyć" konfig (nie ma co robić za dużego zapasu). Ta sama
> konfiguracja chłodzenia/wyciszania pociągnie AMD64 3500+ bez problemów.

Co prawda jeszcze nie w najbliższych tygodniach, ale liczę, że w końcu
wyląduję w okolicach podobnego AMDeka. Plus do tego coś w okolicach
Radka X600-X800 (zależnie co na rynku będzie w czasie, kiedy będę toto
zmieniał), jakiś 1 GB RAMu, dwa twardziele, DVD-RW, CD-ROM lub DVD-ROM.
SB Live! i parę urządzeń USB.

> ps. Wyciszaniu nie ma końca - ludki z mojego otoczenia nie słyszą
> komputera (nie wiedzą, że jest włączony kiedy są w pobliżu), ja niestety
> słyszę (szczególnie w nocy) :/.

Cudów nie ma. Zawsze będzie słychać jeśli w obudowie będzie przynajmniej
jeden wiatrak. Ale gdybyś usłyszał szum wydobywający się aktualnie z
mojej puszki... spać po nocach byś nie mógł. ;-) Nie mówię, że chcę z
niego zrobić kabinę dźwiękoszczelną. Chcę po prostu zacząć słyszeć
właśne myśli jak przy kompie siedzę. ;-)

--
           towarzysz Vader   -   http://www.rzeszow.net/
Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net