Re: Problem: LAN na plycie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 12:23:20 MET DST

Użytkownik "Jeremi z pracy" <jb-m@tlenNOSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:dgm29k$91o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Do Michala i do Bernarda:
>
> Ja bardzo przepraszam, ze smialem udzielic sie na forum z tak
> lamerskim pytaniem, no coz: nie wszyscy sa doskonali.
> Bardzo przepraszam...
> Bardzo...
> Ale wydawalo mi sie, ze gdy ktos przeczyta moje pytanie to domysli
> sie, ze _nie wiem_ co zrobic oraz ze _nie wiem_ czemu net nie
> dziala. W sensie: ktos sie domysli, ze oto pisze lama.
> Przepraszam, ze nie napisalem tego w naglowku.
> A wiec: rozumiem, ze to nie jest wina zadnego OSa, ani kart
> sieciowych, ani plyty glownej, tylko zasilania.
> [...]

Zarzuć te pytania fachowcom, którzy instalowali u Ciebie końcówkę
sieci. Niech sprawdzą, jaki jest powód powstawania tak dużej różnicy
potencjałów między Twoim PC a kablem sieciowym, że aż się karty palą.
W tych sprawach niebezpiecznie jest cokolwiek doradzać osobie nie
mającej większego pojęcia o elektryce...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/