Re: Problem: LAN na plycie

Autor: Jeremi z pracy <jb-m_at_tlenNOSPAM.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 12:00:53 MET DST

Do Michala i do Bernarda:

Ja bardzo przepraszam, ze smialem udzielic sie na forum z tak lamerskim
pytaniem, no coz: nie wszyscy sa doskonali.
Bardzo przepraszam...
Bardzo...
Ale wydawalo mi sie, ze gdy ktos przeczyta moje pytanie to domysli sie, ze
_nie wiem_ co zrobic oraz ze _nie wiem_ czemu net nie dziala. W sensie: ktos
sie domysli, ze oto pisze lama.
Przepraszam, ze nie napisalem tego w naglowku.
A wiec: rozumiem, ze to nie jest wina zadnego OSa, ani kart sieciowych, ani
plyty glownej, tylko zasilania.
A czy mozecie jeszcze mi _lopatologicznie_ (jak to lamerowi) wytlumaczyc,
jak mam zrobic to uziemienie?
I gdzie je mam zrobic? Czy musze w tym celu latac po wszystkich slupach, do
ktorych przypiete sa kable z sieci osiedlowej? A moze wystarczy, ze do samej
wtyczki wkladanej do mojego komputera, przykrece jakis dodatkowy pret i
polacze go z uziemieniem w zwyklym gniazdku z sieci energetycznej?
Zaznaczam, ze jestem zwyklym uzytkownikiem komputera podlaczonym do sieci
osiedlowej.
Bo rozumiem, ze nie mozecie mi odpowiedziec tak normalnie: neta nie masz z
tego a tego powodu, a teraz masz zrobic tak i tak, albo tak i tak, a jak nie
pomoze to kup nowa plyte glowna?
No dobra... NMSP.

--
Pozdrawiam,