Re: Problem: LAN na plycie

Autor: Jeremi z pracy <jb-m_at_tlenNOSPAM.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 14:02:43 MET DST

> Zarzuć te pytania fachowcom, którzy instalowali u Ciebie końcówkę
> sieci. Niech sprawdzą, jaki jest powód powstawania tak dużej różnicy
> potencjałów między Twoim PC a kablem sieciowym, że aż się karty palą.

Chyba nie do konca sie zrozumielismy: tylko jedna plyta jest moja (GA),
druga nalezy do znajomego.
Byla u nas dosc spora burza pare dni temu i szlag trafił kilka kart w sieci.
Kombinowalem dokad potrafilem z moja plyta i znajomego (bo tylko my mamy Lan
na plycie).
Tylko, ze juz stracilem wszelkie pomysly.

--
Pozdrawiam,
Jeremi z pracy