Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: Lukasz Spychalski <luspych_at_spamfe.polbox.com>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 23:49:01 MET DST

Pszemol wrote:

> Nagrywarka Samsung WriteMaster TS-H552 (dual layer, +/-R)

Na miescie gadaja, ze ts-h552 pokazowo sypia sie po trzech miesiacach.
Ponadto cieszy sie zla slawa, jesli chodzi o jakosc zapisu i kompatybilnosc
z nosnikami. Nie ma tez bit-settingu dla DVD+.

> Nagrywa³em p³ytê Memorex 16x

Ja czegokolwiek tej firmy nie wezme juz do reki. Plyta CD-R przechowywana w
idealnych warunkach padla mi po dwoch latach od nagrania. Niejedna.

Niestety, kompatybilnosc jest juz od jakiegos czasu mitem. Na cdrinfo.pl czy
cdfreaks.com mozesz poczytac, jak przedziwne efekty daja rozne kombinacje
nosnika/nagrywarki/firmware. Osobiscie jestem na etapie poszukiwania
odpowiednich, dostepnych na naszym rynku nosnikow dla niedawno nabytego
NECa 3540 i przyznam, ze nie jest lekko.

--
pozdrawiam,
Lukasz Spychalski