Re: Nagrywanie DVD i kłopoty...

Autor: A.Grodecki <ag.usun_to_at_modeltronik.com>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 11:19:51 MET DST

Użytkownik Lukasz Spychalski napisał:

Osobiscie jestem na etapie poszukiwania
> odpowiednich, dostepnych na naszym rynku nosnikow dla niedawno nabytego
> NECa 3540 i przyznam, ze nie jest lekko.

Polecam płyty Ricoha. Np płyty Sony pochodzą też od Ricoha. Jeśli chodzi
o trwałośc wielokrotnego zapisu, to na uwagę zasługują chyba TDK
ScratchProof ze specjalną zewnętrzną warstwą ochronną.
Jedne i drugie kupisz na Allegro.
LiteOn do nagrywarki stacjonarnej zaleca na przykład dyski DVD firm:
Philips
CMC
Imation
Ricoh
TDK
Ritek
Maxell
Sony (czyli Ricoh)
Taiyo Yuden
Prodisc
Mitsubishi

Ale z zapisem filmów i potem odczytem gdziekolwiek na MediaStore też nie
miałem problemu. Ale danych na tym bym się bał przechowywać.

--
Pozdrawiam,
A. Grodecki