Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 18:48:55 MET DST

Nagrywa³em sobie DVD, na nim jeden ma³y krotki filmik...
I efekty takie ¿e na jednym DVD gra, na innym trzeszczy
a na jeszcze innym w ogóle nie gra i player nie rozpoznaje
formatu... Czy te DVD playery dzi¶ i parê lat temu produkowane
s± do bani i niegodne zaufania? Czy mo¿e moja nagrywarka
ma co¶ nie tak z g³ow± ?

Gar¶æ szczegó³ów:

Nagrywarka Samsung WriteMaster TS-H552 (dual layer, +/-R)
Nagrywa³em p³ytê Memorex 16x max i inna, Immation. Próbowa³em
nagrywaæ w 16x i 3x - bez róznicy. Odtwarzacz Philipsa DVP642
gra filmik ok, bez problemów. Odtwarzacz Aiwa, dosyæ stary
(>5 lat) te¿ gra bez problemów. Panasonic kupiony w zesz³ym
roku nie gra p³yty, pisze ze nierozpoznany format i ¿eby
w³o¿yæ mu inn± p³ytê...
Wzi±³em wiec filmik i poszed³em do gostka z Macintoshem...
On nagra³ p³ytê i na Aiwie gra, na Panasonicu te¿ niby gra
ale trzeszczy d¼wiêk i szarpie obraz - znikaj± fragmenty
obrazu, nie ca³e klatki ale jest jaki¶ problem z kompresj±
bo siê pojawiaj± kolorowe kratki na ekranie...

Co robiæ? Zale¿y mi na nagraniu p³yty DVD aby nie by³o
z ni± k³opotów w ¿adnym odtwarzaczu. Da siê to zrobiæ ?