Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 18:14:32 MET DST

"Lukasz Spychalski" <luspych@spamfe.polbox.com> wrote in message news:9811527.BZHLzduAtn@wieszak...

> Na miescie gadaja, ze ts-h552 pokazowo sypia sie po trzech miesiacach.

Mój ma ponad rok i nic siê z niego nie sypie ;-)
Nagrywa a¿ furczy... W wielu playerach nie mam problemu.
Jednak nie wszystkie to odczytuj±. P³yty nagrane w innym
sprzêcie (wspomniany przeze mnie Macintosh) równie¿ nie
s± poprawnie czytane w ka¿dym playerze, wiêc nie s±dzê
aby to by³a wina akurat mojego sprzêtu i nie ma co pochopnie
zwalaæ winy na Samsunga gdy ja jestem zielony w temacie
nagrywania w³asnego DVD...

> Ponadto cieszy sie zla slawa, jesli chodzi o jakosc zapisu
> i kompatybilnosc z nosnikami. Nie ma tez bit-settingu dla DVD+.

O... to niedobrze. Mo¿e jest nowy firmware supportuj±cy bitsetting?

> Ja czegokolwiek tej firmy nie wezme juz do reki. Plyta CD-R przechowywana w
> idealnych warunkach padla mi po dwoch latach od nagrania. Niejedna.

Do tej pory nie mia³em ¿adnych problemów z ich CD...
Bardzo popularna marka w USA, praktycznie u¿ywana tam wszêdzie.

No to nieweso³o.