Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 19:03:28 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:dejxd94u1wg8$.1fcbqypohjpw2$.dlg@40tude.net...

> jeżeli popyt i podaż nie są zrównoważone lub popyt jest wiekszy od podaży
> to cena wzrosnie.

Z Twojego wywodu płynie wniosek, że ssanie na procki Intela na rynku jest
większe niż ich podaż (bo przecież są droższe od procesorów AMD). Sam sobie
odpowiedz dlaczego?

IMO: m.in. dlatego, że platforma Intel'a jest lepiej dostosowana do potreb
rynku, a rynek to nie jest banda maniaków, którzy puszczają benchmarki i
kręcą, bo po co przepłacać.

To oczywiscie nie znaczy, że AMD jest niedobre. To tylko proste stwierdzenie
faktu, że składanie dziś porównywalnych komputerów na AMD i Intelu wcale nie
wychodzi taniej. Jest tak chociażby dlatego, że nie ma dziś dobrych płyt pod
AMD ze zintegrowaną grafiką. Gdyby były, sam bym kupił. Poza tym nie
przekonasz mnie w życiu, że "podkręcone" DajEwo (czytaj Chevrolet) jest
lepsze od nierasowanej Toyoty, chociażm być może, jeździ o ponad 30 km/h
szybciej.