Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 20:09:43 MET DST

Email napisał(a):
> Poza tym nie
> przekonasz mnie w życiu, że "podkręcone" DajEwo (czytaj Chevrolet) jest
> lepsze od nierasowanej Toyoty, chociażm być może, jeździ o ponad 30 km/h
> szybciej.

AMD = "DajEwo"?
Robisz się coraz śmieszniejszy ;)

Porównując w ten sposób można powiedzieć troszkę inaczej:
AMD Athlon64 3000+ Venice - 5-letni Daewoo Leganza ze skórą, klimą itd.
- ok 20 000zł
Intel P4 3GHz - nowy Fiat Seicento w wersji postawowej - cena większa,
ale auto mniejsze, gorsze, skromniej wyposażone ;)
Aby to było bliższe prawdy, należałoby jeszcze założyć, że DU paliłby
7//100km a Fiat 12l/100km (AMD ma mniejszy pobór energii). ;)

I proszę moich słów nie traktować poważnie ;)

A tak w ogóle to na jakiej podstawie przeprowadziłeś tamto porównanie?
Zauważ, że bez podkręcania A64 jest bardziej wydajne od P4 (modele o
których była mowa). Już w tym momencie wypada to właśnie Intela porównać
do DU. (i wcale nie jest to obraza ;) sam jeżdżę Lanosem i sobie chwalę ;)).

--
Psylo