Re: Kto ma P4 3.4 HT na S478 ?.

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 16:26:58 MET DST

|3eR|<0 napisał(a):

> Faktycznie mnie interesuje Prescotta.

Prescott chyba...

> Twój jest wykonany w wielkość 0.13
> dziesięć do minus dziewiątej tzn Nano metr, a Prescott w 0.09. Przez co
> mniej "ciągnie" napięcia a co za tym idzie watów a w rezultacie mniej sie
> grzeje, przez co wydaje mi się, że jest bardziej odporny na niedogodności
> przy podkręcaniu.

to wytłumacz mi czemu Prescotty ciągną po 90W albo i więcej i nie maja w
idle mniej niż 40 kilka stopni (po wymianie chłodzenia). i czemu wszyscy
mówią, że Prescotty to grzałki... akurat mam porównanie, bo drugi komp w
domu jest na Prescottcie i nie schodzi poniżej 50 stopni w idle,
niepodkręcany na standardowym chłodzeniu + air dukt + dodatkowy wiatrak
z szefa. a ja na Northwoodzie 2.4@3.0GHz i Pentagramie QC80 mam 48 w
stresie.

> Ja teraz mam 2.4@3.0 (12x250 ram na 200 cl 2-5-2-2 1 GB) I w porywach mam na
> rdzeniu 70 Stopni. C. I chłodzę to standardowym radaitorem od intela.

mi na standardowym chłodzeniu nie udało się tak wykręcić, ale przy
2.8GHz miał 55-58 w stresie, więc widzi mi sie dużo te 70 stopni.

--
                 _____