Re: Kto ma P4 3.4 HT na S478 ?.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 15:32:19 MET DST

Użytkownik "zbylu" <zzielins_no_spam@wsh-kielce.edu.pl> napisał w wiadomości
news:dgjols$jkq$1@nemesis.news.tpi.pl...
|W artykule news:dgjgic$7jj$1@inews.gazeta.pl,

| Hey,
| Mam IC7-G oraz ten proc - czyli P4 3.4 Northwood. Nigdy go nie
podkrecalem -
| szczerze mowiac nie potrzebowalem jeszcze "wiekszej" predkosci tego procka
| systemu.
| Proc chlodzony jest zalmanem 7000Cu i ma temp. 48 w idle a w stress
dochodzi
| do
| 62-68C. Generalnie jest ok. Tylko ze to jest Northwood a ty planujesz
kupic
| Prescotta.
> [...]
Faktycznie mnie interesuje Prescotta. Twój jest wykonany w wielkość 0.13
dziesięć do minus dziewiątej tzn Nano metr, a Prescott w 0.09. Przez co
mniej "ciągnie" napięcia a co za tym idzie watów a w rezultacie mniej sie
grzeje, przez co wydaje mi się, że jest bardziej odporny na niedogodności
przy podkręcaniu.A teraz często zapimina się o mocy częstotliwości FSB która
dużo daje.
Ja teraz mam 2.4@3.0 (12x250 ram na 200 cl 2-5-2-2 1 GB) I w porywach mam na
rdzeniu 70 Stopni. C. I chłodzę to standardowym radaitorem od intela.
Twój przyznam, że grzeje sie mocno... jak na Zelmana, ale pewnie nie
"dmuchasz" na Zalmana powietrzem z zewnątrz tylko zalman męczy się "mieląc"
sobie to co jest w obudowie a wiec stracisz ok 8-10 Stopni. Ja mam
bezpośredni tunelowy nawiew wiatrakiem 120mm na 5V. Tak samo chcę zrobić
przy Scythe Ninja SCNJ-1000. Zakładając , że w pokoju mam: Zimą 19- Lato 27
Stopni. Uzyskam całkiem dobre rezultaty. W ogóle marzy mi się jakiś dobry 2
rdzeniowy procek intela... chociaż AMD też Ale jeśli miał bym się ładować w
AMD to tylko FX-57 albo X2 4800+ bo tylko te bija intela ale kosztuja też
sporo. Narazie chcę wydać ze 1100 żł na procek i radiator i uzyskać 4250
MHZ. Z czymś takim przeżyje z 3 lata, bez narzekania. A za 3 lata to wyjdą
takie procki... że głowa boli ;-). Ale te 4.2 Ghz chcę mieć... do
Renderingów 3d maxa nie ma nigdy za mało !!.
Ave.