Re: Kto ma P4 3.4 HT na S478 ?.

Autor: zbylu <zzielins_no_spam_at_wsh-kielce.edu.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 16:14:51 MET DST

W artykule news:dgjq73$g1o$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): |3eR|<0 z adresu <0" <.@.> napisał(a):

> Ja teraz mam 2.4@3.0 (12x250 ram na 200 cl 2-5-2-2 1 GB) I w porywach
> mam na rdzeniu 70 Stopni. C. I chłodzę to standardowym radaitorem od
> intela.

To sporo jak na chlodzenie dodatkowe - tunelowe.... Choc z drugiej strony
masz radiator standardowy - intelowski...

> Twój przyznam, że grzeje sie mocno... jak na Zelmana, ale pewnie nie
> "dmuchasz" na Zalmana powietrzem z zewnątrz tylko zalman męczy się
> "mieląc" sobie to co jest w obudowie a wiec stracisz ok 8-10 Stopni.

Tak, nie mam dodatkowego wentylatora, zamknieta obudowa - chieftec.

> [...]
> chcę zrobić przy Scythe Ninja SCNJ-1000. Zakładając , że w pokoju
> mam: Zimą 19- Lato 27 Stopni. Uzyskam całkiem dobre rezultaty. W
> ogóle marzy mi się jakiś dobry 2 rdzeniowy procek intela... chociaż
> AMD też Ale jeśli miał bym się ładować w AMD to tylko FX-57 albo X2
> 4800+ bo tylko te bija intela ale kosztuja też sporo. Narazie chcę
> wydać ze 1100 żł na procek i radiator i uzyskać 4250 MHZ. Z czymś
> takim przeżyje z 3 lata, bez narzekania. A za 3 lata to wyjdą takie
> procki... że głowa boli ;-). Ale te 4.2 Ghz chcę mieć... do
> Renderingów 3d maxa nie ma nigdy za mało !!.

Pewnie, ze sie przyda "szybszy" zegar. Ale w sumie czy nie lepiej
byloby dodac jeszcze conajmniej 1GB pamieci ? 3ds lubi pamiec...
Albo zmienic juz lepiej plyte z proc. na amd64 + 2GB ram... Kasy
juz masz sporo - dojdzie ci ta ze sprzedazy tego co masz teraz i
odswierzysz sobie kompa...
--
Pozdrowienia !
Zbigniew Zieliński