Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 06:45:06 MET DST

Dnia Sat, 17 Sep 2005 19:25:35 +0200, Email napisał(a):

> Intel, czy bo ma jakieś takie zalety, że AMD swojego Venice w tej samej
> cenie sprzedawać nie może? (przynajmniej ja nie wierzę, że w AMD siedzą
> altruiści:)

w intelu płaci sie za marke intel, a nie za rzeczywiste możliwości i
wydajność.

> To znajdź jakąś tanią płytę pod AMD, która ma pasywne chłodzenie chipsetu i
> zintegrowaną grafikę.

KM800 i ATI mają takie płyty

> A potem się zastanów czy byś ją dziś kupił, biorąc pod uwagę znane wszystjim
> niedomagania rozwiązań opartych na SiS, ULI i ATI.

nie miałeś żadnej z tych płyt wiec sie nie wypowiadaj na temat ich
niedomagań, za to wypowiedz sie na temat niedomagań twojej płyty
(praktycznie brak OC, nie za dobra wydajność w porównaniu do innych
produentów).

> Komputroniku masz

czemu chcesz kupować w najdroższym sklepie?

> Microstar RS480M2-IL ATI Xpress-200 za 381
> Venice za 636
> pamięci GeIL 2 x 512MB PC-400 CL2.5 za 447 co razem daje 1464

w innym sklepie plytka 360, Venice OEM + chłodzenie freezer 64 za 550 i
pamieci Hynix (nie gorsze niż geil a nawet lepsze) 390 zł - razem 1300 zł

> w tym samym sklepie

podajsz ceny z komputronika - co to ma udowodnić? Może to że nie wiesz że
kupuje sie tam gdzie ceny sa niższe? Poza tym zestaw oparty na Veice
zdecydowanie lepiej sie podkręci, wiec będzie sporo wydajniejszy w 3D(nawet
bez podkręcenia)

> drugi napewno lepiej się sprawdzi w wielozadaniowym środowisku

czy kopmresujesz pliki w winrar i grasz jednocześnie

>i będzie

- droższy
- glośniejszy
- mniej wydajny

> zbudowany na mniej kłopotliwej płycie (bo np nie będzie miał prodlemow z
> portami USB).

nie mialeś trego sprzętu - nie wypowiadaj sie

>Poza tym Asus będzie się podkręcał, czego o MSI powiedzieć nie
> można.

po raz n-ty sie mylisz. Nie miałeś sprzętu nie wypowiadaj się. Zastanawiam
sie skąd biora sie ludzi, którzy twierdzą takie głupoty. Czy ktoś mi
odpowie na tkie pytanie?

> Tak więc nic za darmo.

szkoda słów

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam