Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 10:39:10 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:ifdya6hcixa2.1m74b5mq4aed7$.dlg@40tude.net...

> czemu chcesz kupować w najdroższym sklepie?
> w innym sklepie plytka 360, Venice OEM + chłodzenie freezer 64 za 550 i
> pamieci Hynix (nie gorsze niż geil a nawet lepsze) 390 zł - razem 1300 zł
> podajsz ceny z komputronika - co to ma udowodnić? Może to że nie wiesz że
> kupuje sie tam gdzie ceny sa niższe? Poza tym zestaw oparty na Veice
> zdecydowanie lepiej sie podkręci, wiec będzie sporo wydajniejszy w
> 3D(nawet
> bez podkręcenia)

Nie czytasz ze zrozumieniem - podaję z Komputronmika, bo odpowiadama na post
MadMan'a, który napisał:

"Dla porówania - Twój procesor w Komputroniku kosztuje niecałe 800 zł, a
Venice - 515 zł (ponad
250 zł różnicy - można kupić lepszy zasilacz za tą kasę)".

co jest kolejną bujdą, gdyż właśnie w tym sklepie:

AMD Athlon 64 3000+ BOX (Socket 939) Venice kosztuje 636
a Intel Pentium 4 630 (S775) 3.00 GHz HT (2MB cache) BOX kosztuje 763

więc różnicy jest nie 250 lecz 127 PLN.

Poza tym piszesz, że "w intelu płaci sie za marke intel, a nie za
rzeczywiste możliwości i
wydajność".

To stwierdzenie przypomina mi zacietrzewione wywody o wyższości Linuxa nad
Windowsem.
Ciekawe ilu jeszcze jest takich niczego nieświadomych baranów jak ja na tym
świecie?

FYI: jak podało AMDboard.com w wiadomości z 08/02/05 zatytłowanej
"AMD Q2 market share slips - Channel Register"

"In other words, without the Xbox sale, Intel would have had an 81.6 per
cent
share in the quarter, while AMD would have taken 16.9 per cent of the
market,
the same as they took in Q1".
http://www.channelregister.com/2005/08/02/intel_vs_amd_q2_05/