Re: no i badz tu madry...

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 12:03:24 MET DST

Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> Do Asusa mam wielki sentyment, bo kiedys plyty robil doskonale i mysle o
> P5WD2, ale ludzie mowia, ze slowo "kiedys" jest tutaj kluczowe. No i ta
> cena...

jakoś nigdy nie miałem żadnych problemów ani z nowym ani ze starym
ASUSem, ostatnio składałem konfigurację do podobnych zastosowań na
P4S8000D-X i za taką cenę niezła. Choć w zasadzie miało to być na
Gigabyte'a płycie, ale że nie mogłem dostać to jest na ASUSie, bo ja też
mam sentyment. :)

> Procek. Na razie celeron D 351. Wystarczy do ww. zastosowan?

starczy, choć P4 byłby lepszy, tylko to nie ten pułap cenowy :)

> Zasilacz pewnie Topower, albo Chieftec, tylko ile mocy (z ww. czesciami
> + HDD WD2000 + nagrywarka LiteOn) jakies 350W powinno wystarczyc z
> zapasem (???)

markowy 350-360 starczy.

> Chlodzenie wodne - na poczatek procka.

spokojnie wystarcza wentylator, na Celku D315 temp w stresie nie
przekracza 55 stopni (obudowa z Air Dukt, czy jak to się pisze i
Chieftec Dual Fan)

> Pamieci...hmm, 2*256 wystarczy? BTW Co to jest to ECC?

1 GB potrzebujesz, ECC sobie daruj

--
                 _____