Re: no i badz tu madry...

Autor: Pawel \ <opajak_at_op.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 18:49:37 MET DST

Powitanko,

> jakoś nigdy nie miałem żadnych problemów ani z nowym ani ze starym
> ASUSem,

U mnie pracuje juz 6 rok Asus P2BF i jest to plyta miodzio, ale w 2
sklepach uslyszalem, ze "uuuu, panie, teraz to te asusy nie takie jak
kiedys" albo "kiedys byly dobre, ale teraz to k... mozna dostac".
I stad tytul mojego posta;-)
Z samych opisow w necie i moich bardzo skromnych doswiadczen, to na plus
tej plyty:
- "chlodzenie" procka jak jest mniej obciazony (zmniejszaja FSB?)
- marka
- dobre zasilanie
minusy:
- slabsze wyposazenie niz Gigabyte (tylko 1 zlacze PATA)
- cena
- grafa na PCIexpres zaslania jedno z gniazd PCI (a jest ich malo)

> starczy, choć P4 byłby lepszy, tylko to nie ten pułap cenowy :)

Na tym wlasnie polega moj chytry plan;-): kupic wszystko pod P4 i
poczekac az stanieja. A dzieje sie to optymistycznie szybko;-)

> markowy 350-360 starczy.

Zastanawiam sie jeszcze nad BeQuiet...
Zasilacz, to ta czesc, na ktorej nie bede oszczedzal
i czegos z mniej niz 2-3 letnia gwarancja raczej nie kupie.

> spokojnie wystarcza wentylator,

Wentylator&radiator ma 2 wady:
- jaki by nie byl wiatrak, to jednak szumi
- zbiera sie kurz na radiatorze

> 1 GB potrzebujesz, ECC sobie daruj

Tak tez sie stanie.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
*** UWAGA: Odpowiadam TYLKO na maile ->:
pavel(ten_smieszny_znaczek)klub.chip.pl ***