Re: LCD 19"

Autor: koniu <koniu_at_hot.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 12:00:22 MET DST

Użytkownik "gregg" <g_grab@o2.pl> napisał w wiadomości
news:9888c$432bd2ce$57cfdfdf$20438@news.chello.pl...
> Witam,
>
> Jestem już coraz bliżej kupienia nowego monitora. Zamierzam go używać do
> oglądania filmów, troszkę pogram, no i surfowanie po sieci oraz txt. Na tę
> chwilę najbardziej interesuje mnie FS P19-2, NEC 1980Fxi - tyle że ten
> drugi
> jest cholernie drogi, zresztą podobnie jak Eizo S1910, nad którym też się
> zastanawiam.
>
> Teraz pytania: który z tych 3 monitorów polecacie do zastosowań
> wymienionych
> wyżej? A tak na marginiesie to, która firma ma najlepszą politykę
> [...]

Witam.
Polecam jak najbardziej Eizo, mam w pracy model 885 i jest gitara.
NEC tez sa niezle (zjaomi maja w biurze 20.1 i tez sa bardzo zadowoleni),
Iiyama chyba to w tej kolejnosci jak pisze.
W domu mam Dell-a w zasadzie opartego na matrycy Samsunga 24 cale (panorame)
i tez pracuje extra - troche dziwne regulacje ma ale w sumie mi wystarcza.
Nie pisze o innych bo nie pracowalem wiec nie mam zdania.
Zycze udanego wyboru.

konrad