Re: Problem z myszką optyczną USB Logitech pod Windows XP

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 22:10:49 MET DST

Sławomir Gąsiorowski zapodał(-a):
> Witam
> Sprzęt:
[...]
> Więc sytuacja wygląda tak, że zaraz po zainstalowaniu Windows XP
> (nieważne czy SP1 czy SP2) moja mysz optyczna USB Logitech (symbol
> M-BJ58) nie jest wykrywana podczas startu. Wygląda to tak, że kiedy
[..]

A próbowałeś podpiąć na stałe myszkę do drugiego portu USB? ;)
USB w WindowsXP ma fajną przypadłość - zapamiętuje co było do niego podłączone...
Osatnio miałem remont biura, demontaż komputera... Poskładałem potem wszystko
w całość - nie działa drukarka, nie działa poprawnie komunikacja z UPS (ups przez USB).
Reinstalacja sterowników - nic, dalej to samo... Coś mnie ruszyło - zamieniłem
miejscami wtyczki USB... bez problemu zadziałało.
Teraz... Panel przedni z nastęnymi USB... W górne gniazdo: mp3 działa dobrze, na dole
nie. Pendrive: na odwrót.
Szuflada USB: działa tylko dobrze na gnieździe drukarki
Śmieszne, ale prawdziwe.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,