Re: Jaką płytkę główną wybrać?

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 22:08:49 MET DST

Użytkownik "Floyds" <tomasz.grabowski_xl@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dga3a8$q7o$1@node3.news.atman.pl...
> Witam.
>
> Zamierzam w najbliższym czasie zmodernizować swoją maszynkę. Mam zamiar
> zainwestować środki w Athlona 64 na Sockecie 939, jednak zależy mi aby
> płytka miała AGP a nie PCI -Express. Mam fajnego Radeonka i nie chce go

troche nie rozumiem takiego podejscia, bo jelsi juz wymieniac to na mozliwie
najnowsza technologie, czyli w tym przypadku zamiast agp pciex - no chyba
ze fundusze masz scisle okreslone i ograniczone

no chyba ze ten radeon to X800XT:P ale i tak by mnie to chyba nie
powstrzymalo przed zmiana na pciex

--
gg