Re: Problem z myszką optyczną USB Logitech pod Windows XP

Autor: Sławomir Gąsiorowski <sgasiorowski_at_xidarus.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 23:56:29 MET DST

DooMiniK wrote:
> Sławomir Gąsiorowski zapodał(-a):

> [...]
>
> [..]
>
> A próbowałeś podpiąć na stałe myszkę do drugiego portu USB? ;)
> USB w WindowsXP ma fajną przypadłość - zapamiętuje co było do niego
> podłączone...
> Osatnio miałem remont biura, demontaż komputera... Poskładałem potem
> wszystko
> w całość - nie działa drukarka, nie działa poprawnie komunikacja z UPS
> (ups przez USB).
> Reinstalacja sterowników - nic, dalej to samo... Coś mnie ruszyło -
> [...]

Heh, prawda z tym USB pod Windowsem dziwne rzeczy się dzieją. Na
przykład pod Win2000 kiedyś dla każdego portu USB instalował mi
sterowniki do pendrive'a :) Niesety próbowałem pod różnymi portami i nie
zadziałało, pomogło jak napisałem wyłączenie USB2.0 w biosie.

Pozdrawiam
Sławomir Gąsiorowski
email: sgasiorowski@gmail.com