Jaką płytkę główną wybrać?

Autor: Floyds <tomasz.grabowski_xl_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 23:05:26 MET DST

Witam.

Zamierzam w najbliższym czasie zmodernizować swoją maszynkę. Mam zamiar
zainwestować środki w Athlona 64 na Sockecie 939, jednak zależy mi aby
płytka miała AGP a nie PCI -Express. Mam fajnego Radeonka i nie chce go
zamieniać.
Troszkę pogrzebałem w sieci i znalazłem trzy płytki na chipsecie Via właśnie
z moimi wymaganiami. Pomóżcie mi zdecydować jaką płytkę wybrać pomiędzy:
1. EPOX EP-9HDAI Pro Via K8800PRO
2. Gigabzte GA+K8VUltra+939Via K8T890
3. Asus A8VDeluxe Via K8T800PRO.

O ile kied z Gigabytem mialem problem bo popuchly kondensatory to
poyostalzch nie znam. Prosze o pomoc.

Dzieki.
FLOYDS.