Re: Restart po zmianie ustawień grafiki

Autor: frulik <frulik_NO_at_SPAM_wp.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 23:00:38 MET DST

W artykule news:dg9v4j$edu$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): frulik z adresu <frulik_NO@SPAM_wp.pl> napisał(a):
> Za każdym razem, gdy zmieniam częstotliwość lub rozdzielczość
> następuje restart kompa - zmiany nie zapisują się.

Włożyłem inną kartę (też r9200) i bez problemu mogłem zmienić, więc
zapisałem ustawienia, wyłączyłem kompa i ponownie wsadziłem starą grafę.
Ustawienia nie zapisały się, lecz o dziwo mogłem także na tej karcie
zmieniać ustawienia i jest ok bez restartu. Strasznie to dziwne, ale chyba w
tym wypadku problem już nie na tę grupę.
Pozdrawiam.