Re: Prośba o pomoc przy wyborze płyty i procka

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 23:05:23 MET DST

Dnia Tue, 13 Sep 2005 21:01:28 +0200, Bruno Ramone napisał(a):

> Mi też się podoba takie zestawienie. W sprawie coolera na rpocek jest
> jeszcze jeden ciekawy cooler:
> Spire KestrelKing V SP792B12-U, masz go tutaj

Jeżeli ktoś słyszał bardzo ciche rodzaje chłodzenia na A64, to z pewnością
stwierdzi, że ten cooler jest niestety głośnawy a z wydajnością u niego też
niezbyt dobrze (chociaż akurat do chłodzenia A64 nie trzeba mieć super
coolera). Za 50 zł kupi się coś wydajniejszego od pentagrama a za 70 zł
jest znacznie wydajniejszy i sporo cichszy freezer 64.

> Posiada obsługę przez technologię Cool'n'Quiet (posiada to Venice), a to
> mówi, że na Venice 3000+ powinien "hałasować" grubo poniżej 20 dB a to
> oznacza z kolei, że go nie bedziesz słyszał.

niestety w praktyce ten cooler do najcichszych ne należy mimo zapewnień
producenta. No, ale na ponad 2700 RPM będzie zawsze głośno. Na niższych
obrotach też nic nadzwyczajnego, chociaż przy 1700 RPM mógłby być uznany za
znośny.

> Bruno Ramone

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam