Re: komp się zawiesza przy instalacji windowsa

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 23:05:31 MET DST

odi napisał(a):
> jak w tememacie.. dojdzie to około 30% i zwiecha. Czym to może
> być spowodowane?! co powinienem sprawdzić? Czy są jakieś programy
> diagnostyczne bootowalne z cd, które mogą przetestować komputer
> w poszukiwaniu uszkodzonych urządzeń?

Problemy z RAMem. Ja jak na nowym kompie instalowałem XP, to mi się
zainstalować nie chciał. Przyczyna banalna - źle ustawione RAMy. W
Memteście czy innym Gold Memory wychodziły błędy.
A magiczną płytkę z CHIPa otrzymali prenumeratorzy z numerem bodajże
5/2005. ciekawe narzędzia tam są, powiem Ci.

--
Proximus