Re: Pro¶ba o pomoc przy wyborze p³yty i procka

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 21:01:28 MET DST

> jest OK

Mi te¿ siê podoba takie zestawienie. W sprawie coolera na rpocek jest
jeszcze jeden ciekawy cooler:
Spire KestrelKing V SP792B12-U, masz go tutaj
Posiada obs³ugê przez technologiê Cool'n'Quiet (posiada to Venice), a to
mówi, ¿e na Venice 3000+ powinien "ha³asowaæ" grubo poni¿ej 20 dB a to
oznacza z kolei, ¿e go nie bedziesz s³ysza³. Nie wiem tylko co p³yta na
Cool'n'Quiet bo w niektórych trzeba zaktualizowaæ bios do tego. Przy
okazjita p³yta do obs³ugi Venice potrzebuje biosu w wersji F4 (ostatnia
jest F6). Wg mnie skoro bios umo¿liwia za³o¿enia procków z rodziny
Venice, to Cool'n'Quiet zadzia³a z automatu, ale g³owy nie dam.
Wiêcej o Cool'n'Quiet tutaj:
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/przeglad_procesorow2005/AMD_Athlon64_939.html
(na dole artyku³u) a o p³ycie
http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Support/CPUSupportList/CPUSupportList_GA-K8NSC-939.htm