Re: Awarja dysku twardego

Autor: jedrus <jedrus.nospam_at_psst.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 12:38:27 MET DST
Message-ID: <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E100327720D@is~jplwant003.jasien.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik loto@poczta.onet.pl napisał:
> Witam. Mam dysk twardy na gwarancji, który uległ awarii i bez wątpienia
> zostanie wymieniony na nowy (albo zwrócone pieniądze), tylko jest jedno
> ale....co prawda systematycznie archiwizuje dane (co tydzien) to jedak czesc
> (spora) pracy przepadł.

Napisales tylko o awari ale CO konkretnie sie stalo?
Co sie tyczy "bez watpienia" to bylbym ostrozny;)

> Czy w zwiazku z tym, moge sie domagac, aby mój dysk
> został poddany przywracaniu danych (oczywiście na koszt gwarnacjodawcy)?

Nie, ale odplatnie moga to zrobic

> Czy
> moge sie domagac natychmiastowego zwrotu pieniedzy (poniewaz komputer
> potrzebny mi jest do pracy)?

Mozesz ale procedurek nie "przeskoczysz"

> Co mam zrobić w przypadku gdy dysk dostanie sie
> do serwisu a ja nie chce aby ktos mi przeszukiwał efekty mojej pracy?

Najlepiej skasowac/zgrac dane, ale nie napisales co to za awaria.

> Dziękuję za odpowiedzi.

No problemmo;)

-- 
jedrus
UIN: 29696116
O tym co Ci "doskwiera", lub co ciekawego dzieje sie w Twojej okolicy
mozesz napisac newsa z serwera btx.pl.
Received on Sun Sep 11 12:50:13 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Sep 2005 - 12:51:07 MET DST