Użytkownik loto@poczta.onet.pl napisał:
> Witam. Mam dysk twardy na gwarancji, który uległ awarii i bez wątpienia
> zostanie wymieniony na nowy (albo zwrócone pieniądze), tylko jest jedno
> ale....co prawda systematycznie archiwizuje dane (co tydzien) to jedak czesc
> (spora) pracy przepadł.
Napisales tylko o awari ale CO konkretnie sie stalo?
Co sie tyczy "bez watpienia" to bylbym ostrozny;)
> Czy w zwiazku z tym, moge sie domagac, aby mój dysk
> został poddany przywracaniu danych (oczywiście na koszt gwarnacjodawcy)?
Nie, ale odplatnie moga to zrobic
> Czy
> moge sie domagac natychmiastowego zwrotu pieniedzy (poniewaz komputer
> potrzebny mi jest do pracy)?
Mozesz ale procedurek nie "przeskoczysz"
> Co mam zrobić w przypadku gdy dysk dostanie sie
> do serwisu a ja nie chce aby ktos mi przeszukiwał efekty mojej pracy?
Najlepiej skasowac/zgrac dane, ale nie napisales co to za awaria.
> Dziękuję za odpowiedzi.
No problemmo;)
-- jedrus UIN: 29696116 O tym co Ci "doskwiera", lub co ciekawego dzieje sie w Twojej okolicy mozesz napisac newsa z serwera btx.pl.Received on Sun Sep 11 12:50:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Sep 2005 - 12:51:07 MET DST